PIAGAM PELANGGAN
- Memastikan setiap arahan surat permohonan daripada PPD/JPN/KPM mendapat tindakan dalam tempoh satu hari atau pada hari yang sama
- Memastikan semua aduan pelanggan diberi maklumbalas tidak lewat dari tarikh aduan diterima
- Bersedia menerima pandangan, cadangan, syor dan teguran yang membina
- Memastikan guru melaksanakan 100% pengajaran dan pembelajaran yang dirancang dengan berkesan
- Memastikan setiap urusan berkaitan dengan keselamatan, kesihatan dan kebajikan pelajar diambil dengan segera
- Memberi peluang kepada setiap pelajar untuk meningkatkan potensi diri dalam semua aktiviti
- Memastikan program jati diri pelajar sekolah Elit dilaksanakan dengan jayanya
- Memastikan segala surat siaran yang diterima dimaklumkan dan diambil tindakan kepada semua staf tidak lewat dari satu hari dari tarikh surat diterima
- Memastikan urusan perlantikan, pengesahan jawatan dan pergerakan gaji dilaksanakan mengikut jadual
- Memastikan staf baru mendapat gaji tiga bulan selepas mendaftarkan diri
- Memastikan persekitaran kerja yang kondusif sepanjang masa
- Memastikan keputusan peperiksaan pertengahan tahun, percubaan dan akhir tahun disampaikan kepada ibu bapa tiga minggu selepas peperiksaan
- Memastikan maklumat kebajikan dan kes-kes disiplin yang melibatkan pelajar dimaklumkan kepada ibu bapa
- Memastikan ibu bapa datang pada waktu pejabat diberi layanan segera
- Sentiasa peka dan responsif kepada kehendak pelanggan
No comments:
Post a Comment