PIAGAM PELANGGAN


  • Memastikan setiap arahan surat permohonan daripada PPD/JPN/KPM mendapat tindakan dalam tempoh satu hari atau pada hari yang sama
  • Memastikan semua aduan pelanggan diberi maklumbalas tidak lewat dari tarikh aduan diterima
  • Bersedia menerima pandangan, cadangan, syor dan teguran yang membina
  • Memastikan guru melaksanakan 100% pengajaran dan pembelajaran yang dirancang dengan berkesan
  • Memastikan setiap urusan berkaitan dengan keselamatan, kesihatan dan kebajikan pelajar diambil dengan segera
  • Memberi peluang kepada setiap pelajar untuk meningkatkan potensi diri dalam semua aktiviti
  • Memastikan program jati diri pelajar sekolah Elit dilaksanakan dengan jayanya
  • Memastikan segala surat siaran yang diterima dimaklumkan dan diambil tindakan kepada semua staf tidak lewat dari satu hari dari tarikh surat diterima
  • Memastikan urusan perlantikan, pengesahan jawatan dan pergerakan gaji dilaksanakan mengikut jadual
  • Memastikan staf baru mendapat gaji tiga bulan selepas mendaftarkan diri
  • Memastikan persekitaran kerja yang kondusif sepanjang masa
  • Memastikan keputusan peperiksaan pertengahan tahun, percubaan dan akhir tahun disampaikan kepada ibu bapa tiga minggu selepas peperiksaan
  • Memastikan maklumat kebajikan dan kes-kes disiplin yang melibatkan pelajar dimaklumkan kepada ibu bapa
  • Memastikan ibu bapa datang pada waktu pejabat diberi layanan segera
  • Sentiasa peka dan responsif kepada kehendak pelanggan

No comments:

Post a Comment